5 mars

Godmorgon solstrålar! Det är i alla fall vad jag ser när jag kikar ut genom mitt fönster vilket känns helt underbart! Planen var egentligen att ta en riktigt härlig promenad innan jobbet idag men känner mig inte riktigt på topp idag så jag satsar på att äta en stor och härlig frukost så att jag klarar av dagen. Vaknade lite senare idag med så jag hinner inte ta den rundan jag brukar så det får bli ikväll istället.
Igår hade jag en helt underbar dag på jobbet. Var ensam i butiken de tre sista timmarna vilket ibland kan vara lite segt om det inte kommer in så mycket kunder, men gårdagen var helt magisk, ständigt en massa folk och mycket att göra, precis så jag vill ha det!
Jag kan ärligt säga att jag älskar mitt jobb och det känns så underbart att känna detta. Känner mig lyckligt lottat!

Gårkvällen var supermysig! Jag och min älskade vän Frida åt mumsig middag på Brasserie Lipp. Härligt att bara kunna sitta ner och prata och inte bry sig om något annat än vad som händer för stunden. Därefter gjorde vi ett snabbt besök på Berså för att hälsa på våra kära vänner. Saknar tiderna på det stället riktigt mycket, inte en kväll var misslyckad och vilket underbart gäng vi var! Haha, visst är det lätt att bli nostalgisk?

Gotteostbricka på Lipp



Nä nu får jag göra iordning lite frukost så att jag hinner till jobbet.

Ha en underbar dag i solskenet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0