Grym dag

Hallå där!
Vilken härlig dag det har varit idag! Trots att jag var instängd i ett varuhus större delen av dagen kunde man ändå känna att det var underbart väder ute, man blir ju lycklig!
Det var dessutom mycket att göra idag och det är då jag trivs bäst!
Just det! När jag stod i butiken idag kom det in en tjej som sa att hon arbetade för stylistteamet som skulle anordna NK´s modevisning och frågade om de kunde få använda ett par av våra byxor. Eftersom jag har varit väldigt inne på stylistyrket pratade jag med henne om det lite och då sa hon till mig att jag kunde komma ner och se dem jobba om jag ville. Så på rasten tog jag mig en kik och det kändes som att jag hade hittat hem! Ett stort rum fyllt av kläder, skor och accessoarer i alla former. Pratade med en av de ansvariga om mitt intresse och då helt plötsligt frågar hon mig om jag vill hjälpa till som "påkläderska" under modevisningen!!! Jag blev såklart helt överlycklig, det är ju ett steg in i branschen och det skulle vara så grymt häftigt att se hur det går till back-stage!
Hoppas verkligen att det går vägen ;)

Nu sitter jag här och kikar på a lot like love, så underbar film!

Hoppas att ni har en grym lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0