Bra kväll, produktiv dag

Riktigt mysig fredag med min älskade vän! Lugnt och fint precis som jag var sugen på. Föredrar att sitta på något härligt ställe och ta ett par glas framför nattklubb även om det inte är fel att gå lös med salsadansen då och då. Jag är ju inte den som sitter stilla när det gäller :)

Jag har så mycket energi nu jämfört med ett par veckor sedan när allt kändes ganska mellanmjölkigt, ett tillstånd som jag vantrivs i. Jag är i grund och botten full av energi och positivitet och jag känner att jag är påväg tillbaka till något som jag saknat under så himla lång tid! Jag älskar det!

Klockan är inte speciellt mycket men jag har ändå hunnit fixa en hel del här hemma, känns fantastiskt när allt är på sin plats! Det är verkligen en kick för humöret!

Kvällen ser fortfarande ganska oklar ut, men det känns som att något roligt kommer att hända... Med positiva tankar är det mesta lättare.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0