Ta hand om din insida

Jag har alltid varit intresserad av träning och hälsa och ännu mer nu på senaste. Life står numera på listan av favoritbutiker :) Jag har insett att mycket av den maten som jag åt innan faktiskt inte gav mig energi och näring, vilket faktiskt är dess huvudsakliga syfte. Jag är glad att jag har uppmärksammat detta och att jag har ett brinnande intresse för jag vet att det kommer göra min kropp mer hälsosam dag för dag.

Jag äter numera inget rött kött, undviker mejeriprodukter, socker och bröd. Jag känner stor skillnad i mitt välbefinnande och hyllar raw food! Kör inte 100 % på denna livsstil, men gör så gott jag kan, and it feels good! Mina favoritkokböcker i kategorin är definitivt Erica Palmcrantz "raw food på svenska" och "raw food delight". Jag rekommenderar alla att köra på en raw food inspirerad kost. Vet att många är skeptiska, men tro mig ni kommer att gilla det!


Kommentarer
Postat av: Lina

Sant!

2012-02-21 @ 13:43:21
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0